مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان از اجرای 769 پروژه عمرانی برق رسانی بااعتبار 72میلیارد و 504 میلیون ریال طی سال 96 در این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا قیومی مدیر توزیع برق شهرستان سمنان بابیان این که شش هزار و 900 متر شبکه فشارضعیف هوائی و زمینی طی سال 96 احداث شده است گفت : باتلاش نیروهای اجرائی این مدیریت، پنج هزار و 700 مترشبکه فشار متوسط هوائی و زمینی نیز دایرگردیده است.

وی با اشاره به برقراری سه هزار دستگاه سرچراغ جدید جهت بهبود سامانه روشنائی معابر شهرستان افزود: به منظور خدمات دهی شایسته به رضایتمندی مشترکان ، سه هزار و 600 دستگاه لوازم اندازه گیری دیماندی و غیردیماندی اصلاح شده است.

قیومی با ابراز این که 14 هزار و 500 متر شبکه فشار ضعیف بهینه سازی شده است اظهارداشت: درراستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه ها، 25هزار متر شبکه فشار متوسط هوائی و زمینی بهسازی گردیده است.

مدیر توزیع برق شهرستان سمنان باعنوان این که در راستای تامین برق متقاضیان و مشترکان جدید، 15 دستگاه پست هوائی ایجادشده تصریح کرد: به همین منظور، سه ایستگاه زمینی هم ایجاد شده است.

وی به بازسازی 33 پست هوائی توزیع برق اشاره کرد و افزود : عملیات بهسازی14 دستگاه پست زمینی، از دیگر اقدامات این مدیریت در طی سال قبل به شمار می رود.

قیومی تصریح کرد: کابل کشی هشت نقطه از نقاط مختلف شهرستان، فشار متوسط زمینی به طول سه هزارمتر، برقراری پست روزمینی به قدرت 400 کیلوولت آمپر در خیابان آستانه، نصب 15 دستگاه سکسیونرگازی هوائی، احداث چهارهزارمتر شبکه فشار متوسط درروستای محمودآباد از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در طول سال گذشته محسوب می شود.

مدیرتوزیع برق شهرستان سمنان گفت : دایرنمودن شبکه 20 کیلوولت حدفاصل میدان حسن آباد به سمت چاه های آب کهنه دژ به طول سه هزار متر و از میدان شهدای حسن آباد تا زیر پل روستای حسن آباد به میزان سه هزار و 500 متر و ایجاد خط فشار متوسط فیدرمصلی حدفاصل دانشگاه علوم پزشکی تامسکن مهر خودساز به متراژ 10 هزار متر نیز از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در طول سال گذشته محسوب می شود.

انتهای پیام / ه

بازسازی 33 پست هوائی توزیع برق در شهرستان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار