مدیر سازمان تعاون روستایی استان گفت: ۹۴۷ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در راستای اجرای طرح تنظیم بازار در استان خراسان شمالی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بجنورد؛ ایرج ناصری مقدم تعاون روستایی استان خراسان شمالی گفت:  ۹۴۷ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در راستای اجرای طرح تنظیم بازار در استان خراسان شمالی توزیع شد.
وی افزود: از این میزان میوه ، ۴۹۲ تن پرتقال مازندران و ۴۵۵ تن سیب زرد و قرمز که از داخل استان و آذربایجان غربی تامین شده بود در شهر‌ها و روستا‌های استان توزیع شد.
ناصری مقدم با بیان اینکه ۱۸۹ واحد صنفی، توزیع میوه شب عید در استان را بر عهده داشتند، گفت:  توزیع میوه شب عید در خراسان شمالی از ۲۶ اسفند ماه شروع شد که تا اواخر تعطیلات نوروز ادامه داشت.
وی با اشاره به این که ۹۲ درصد میوه شب عید تا ۲۹ اسفندماه در استان توزیع شد ، گفت: بیشترین میزان توزیع در شهرستان بجنورد با ۱۸۷ تن سیب درختی و ۱۸۹ تن پرتقال بود.
وی با اشاره به این که امسال هیچ کمبودی در توزیع میوه شب عید در خراسان شمالی وجود نداشت ، افزود: خراسان شمالی در خصوص نحوه تامین وتوزیع مناسب میوه استانی و همچنین قیمت خرید میوه شب عید در رده استان‌های برتر قرار دارد.
انتهای پیام/


فعالیت ۱۸۹ واحد صنفی در استان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.