مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزدگفت: آرامش بر فضای رسانه‌ای باید حاکم شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فقرمحتوا در فضای مجازی گفت: در یزد یکی از اصلی‌ترین ضرورت‌های رسانه، تولید محتوا‌های جدید و متناسب با شرایط استان است وآرامش بر فضای رسانه‌ای باید حاکم شود.

مجید جوادیان زاده در دیدار با جمعی از اعضای انجمن صنفی پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های استان یزد با اعلام این مطلب افزود: رسانه‌ها باید در زمینه مسائل مهم استان نظیرمسئله بحران کم آبی یا جهانی شدن یزد تولید محتوا‌های موثر داشته باشند.

وی با اشاره به برخی از تنش‌های رسانه‌ای که در خصوص مطالبات استان وجود دارد، تاکید کرد:نیاز به تعامل فرهنگی و مدنی با استان‌های همجوار هستیم تا آرامش بر فضای رسانه‌ای حاکم شود.

 جوادیان زاده در ادامه به فضای پر سرعت در عرصه رسانه اشاره کرد و گفت:عرصه فضای مجازی بسیار پر سرعت است و خبرنگاران نیز باید همپای این ابزار‌ها حرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برای حل مشکلات خبرنگاری نیاز به همفکری، همکاری و هم افزایی خبرنگاران داریم، تصریح کرد:تعریف یک شاخص برای خبرنگار، نیاز به همفکری دارد و انجمن‌های صنفی در این زمینه می‌تواند بسیار موثر عمل کند.

به گفته وی پیچیدگی‌هایی در تعریف خبرنگار و شناسایی رسانه‌های فعال و اثرگذار وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با همراهی خود خبرنگاران، این پیچیدگی‌ها را روشن و شفاف کنیم.

وی در عین حال تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بستر‌هایی برای شناساندن خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به مدیران استان را مهیا کنیم.

انتهای پیام/ ی

آرامش بر فضای رسانه‌ای باید حاکم شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار