مدیر پروژه تولید برنامه‌های تلویزیون تعاملی آموزش و پرورش از رونمایی شبکه تعاملی سینا در اردیبهشت خبر داد.

شبکه تعاملی سینا در اردیبهشت ماه رونمایی رسمی می‌شودمهدی علی اكبرزاده مدیر پروژه تولید برنامه های تلویزیون تعاملی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره پیشروی برنامه تلویزیونی تعاملی سینا که با هدف آشنایی خانواده ها و معلمان با آسیب‌های اجتماعی و مهارت های زندگی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: شروع آزمایشی این طرح از بهمن 96 در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌های تولیدی و آرشیوی مختلفی در این شبکه بارگزاری شده است.

وی ادامه داد: اجرای رسمی برنامه های تلویزیون تعاملی از اردیبهشت ماه آغاز به کار خواهد کرد و بیشترین تولیدات مربوط به آشنایی خانواده ها با آسیب های اجتماعی، نحوه برخورد با آن و چگونگی روش های درمانی است.

مدیر پروژه تولید برنامه های تلویزیون تعاملی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بخشی از برنامه های آموزشی مربوط به مدیران مدارس و مناطق می شود، گفت: تا پیش از شروع رسمی این تلویزیون خانواده ها می توانند به طور آزادانه از برنامه های این شبکه استفاده کنند اما بعد از رونمایی رسمی مخاطبان طبقه بندی شده و باتوجه به انواع آن، برنامه های متناسب با هر مخاطب نمایش داده خواهد شد.

علی اکبر زاده با اشاره به اینکه سطح آموزش های متفاوتی برای این تلویزیون تعاملی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: پایش مخاطبان را مورد توجه قرار داده ایم تا بر اساس اطلاعات کسب شده آموزش های بعدی در این شبکه را طراحی کنیم.

چگونگی ورود به شبکه تعاملی سینا

وی فضای این شبکه را کاملا تعاملی دانست و گفت: مخاطبان بعد از مشاهده برنامه ها می توانند نظرات خود را درباره برنامه پخش شده بیان کنند.

مدیر پروژه تولید برنامه های تلویزیون تعاملی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برنامه های در نظر گرفته شده شامل سخنرانی، مصاحبه، داستان، موشن گرافی و برنامه های گفت وگو محور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار