نماینده مردم محلات گفت: در شورای حقوق و دستمزد برخی از حقوق‌ها به صورت غیرقانونی تا 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

انتقاد نماینده محلات از افزایش 50 درصدی برخی از حقوق‌ها در شورای حقوق و دستمزدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی با بیان اینکه  متأسفانه برخی از مصوبات مجلس اجرا نمی‌شود، اظهار کرد:  اگر بنا باشد در مجلس قوانینی را تصویب کنیم، اما خروجی آن عدم اجرا از سوی مجریان باشد، مشخص است که چه مسیری طی می‌شود و به کجا خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه طبق تصویب تبصره 19 قانون بودجه 97 که افزایش حقوق باید حداکثر 20 درصد باشد، گفت: با این وجود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اخیرا نامه‌ای رسمی به جهانگیری داده است مبنی بر اینکه متأسفانه در شورای حقوق و دستمزد برخی از حقوق‌ها به صورت غیرقانونی تا 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

نماینده مردم محلات تصریح کرد: اگر بنا باشد هنوز اول سال که مرکب قانون خشک نشده است، در برخی از شوراها و کمیته‌ها قانون دور زده شود، دیگر چیزی برای مجلس باقی نمی‌ماند.

سلیمی خطاب به هیئت رئیسه مجلس اظهار کرد: لازم است از شان مجلس دفاع شود، مجلس و دیوان عدالت اداری در این زمینه ورود کنند و قاطعانه با این موضوع برخورد شود.

وی با بیان اینکه همچنین سود بانکی 21 درصد شده است، خاطرنشان کرد: با وجود چنین سود بانکی زیادی چگونه می‌خواهیم از تولید داخلی حمایت کنیم و رونق تولید داشته باشیم؟ باید مصوبات مجلس اجرا شود، چراکه ما برای اجنه که قانون تصویب نمی‌کنیم که مجریان کار خود را کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
خب به فکر مردم عادی هم باشید مثلا الان بازنشسته های تامین اجتماعی حقوقشون اصلا کفاف نمیده برای زندگی چاره ای بیندیشید
آخرین اخبار