نماینده مردم ارومیه گفت: اعضای اتاق بازرگانی اکثرا تجار وارد کننده و به قوانین مجلس بی‌توجه هستند.

اعضای اتاق بازرگانی اکثرا تجار وارد کننده هستند/ آنان مهندسی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را انجام می‌دهندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جلسه علنی امروز (یکشنبه 19 فروردین) و پس از قرائت گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار، اظهار کرد: با این اوضاع آشفته ارز، قیمت مواد اولیه افزایش خواهد یافت که ضربه دیگری بود که اقتصاددانان لیبرال دولت به اقتصاد کشور زدند.

وی ادامه داد: ما در فضای کسب و کار قوانین زیادی تصویب کردیم و با آنکه قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار در سال 90 تصویب شد، اما اتاق بازرگانی در اکثر استان‌ها تشکیل نشد و این مسئله حاکی از آن است که اتاق بازرگانی با استانداران هماهنگ نیست.

نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: متاسفانه ثروتمندان روز به روز ثروتمندتر می‌شوند و این یعنی اشرافی‌گری در جامعه ایجاد شده و اختلاف طبقاتی در کشور رو به افزایش است.

قاضی‌پور تاکید کرد: اعضای اتاق بازرگانی اکثرا تجار وارد کننده بوده، به قوانین مجلس بی‌توجه هستند و نمی‌گذارند افراد جدید با ابتکار و فکر نو کار را در دست گیرند چراکه از به خطر افتادن منافع خود می‌ترسند.

نماینده مردم ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: اعضای اتاق بازرگانی، مهندسی انتخابات مجلس و ریاست جمهوری را انجام می‌دهند، از این رو از آقای شافعی رئیس اتاق بازرگانی می‌خواهیم که فراماسونری اتاق بازرگانی را از بین ببرند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مجلس ، صحن علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار