رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: حادثه رانندگی در مسیر زاهدان به خاش ۴ کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، کشواد بهروزی زاده رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد سواری پژو ۴۰۵ و وانت نیسان و اتوبوس اسکانیا در کیلومتر ۱۶۰ محور «سفیدآبه» بلافاصله گشت تصادفات جهت بررسی در محل حادثه حاضر شد.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ به علت انحراف به چپ با یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد داشت، که بر اثر شدت ضربه وارده منجر به فوت ۴ سرنشین سواری پژو ۴۰۵ و مجروح شدن ۳ سرنشین دیگر خودرو‌ها شد.

رئیس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با اعلام دوطرفه بودن محور‌های شمال، از رانندگانی که قصد تردد در این محور‌ها را دارند خواست: در همه حال توجه کامل به جلو را داشته و با رعایت حق تقدم عبور برای سایر رانندگان سفری ایمن برای خود و دیگران به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/پ

 

حادثه رانندگی در شمال سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار