​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی گفت:از ۲۳ اسفند پارسال تا پایان ۱۳ فروردین امسال ۱۶ هزار و ۱۳۳ تخلف سرعت بوسیله سامانه‌های ثبت تخلف اعلام شد.

ثبت 16هزار تخلف سرعت در جاده های خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علیرضا خجسته افزود: بیشترین تخلفات سرعت در تعطیلات نوروزی به ترتیب در روز‌های ۲۴ اسفند ماه با ۱۱۷۶ تخلف،۲۹ اسفند ماه با ۱۰۴۸ تخلف و ۱۳ فروردین ماه با هزار و چهار تخلف روی داده است.

وی تصریح کرد: در این مدت ۲۰ میلیون و ۶۵۸ هزار تردد درسامانه‌های ثبت تردد استان ثبت شده است که بزرگراه مشهد-چناران، آزاد راه مشهد-باغچه و جاده مشهد - شاندیز به ترتیب بیشترین رفت و آمد خودرویی را داشته اند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان رضوی گفت: این تردد‌ها بوسیله ۵۲ سامانه که مجهز به بیش از ۱۲۰ دوربین است در همه محور‌های استان ثبت شده است.

خجسته افزود: روزانه حدود ۷۵۰ هزار مسافر در تعطیلات نورزی به استان خراسان رضوی وارد می‌شوند و تا پایان ۱۳ فروردین ماه مجموع مسافران ورودی به استان ۱۳.۴ میلیون نفر شده است.

انتهای پیام// ف. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.