مدیر کل سازمان تعزیرات استان تهران گفت: در ایام نوروز صنوف متخلف شهر تهران یک میلیارد و ششصد میلیون ریال جریمه شدند.

جریمه یک میلیارد و ششصد میلیونی صنوف متخلف شهر تهران در تعطیلات نوروزمحمد اسفنانی مدیر عامل سازمان تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی و قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص میزان تخلفات اصناف تهران در ایام نوروز اظهار کرد:از روز 96/12/15 تا 97/01/13 تعداد 286 تیم گشت در شهر تهران از 4 هزار و 80 واحد صنفی و غیر صنفی  بارزسی کردند.

وی با بیان اینکه از کل بازرسی های انجام شده از واحد های صنفی  حدود 2هزار 991  واحد فاقدتخلف بودند، گفت:  هزار و 71 پرونده تخلف نیز تشکیل شده است که در جریان رسیدگی هستند و برای برخی حکم صادر شده و تعدادی هم در آستانه صدور حکم هستند.

مدیرکل سازمان تعزیرات استان تهران در خصوص میزان جریمه واحد های صنفی متخلف بیان کرد:واحد های صنفی متخلف حدود یک میلیارد و ششصد میلیون ریال محکوم به پرداخت جریمه شدند.

اسفنانی در رابطه با بیشترین تخلفات اصناف شهر تهران گفت: بیشترین تخلف اصناف عمدتا گرانفروشی بود و در رتبه های بعدی کم فروشی و  رعایت نکردن موارد بهداشتی وجودداشت و صنوفی مانند میوه فروش ها، خواروبار فروش ها و سوپر مارکت ها بیشترین تخلف را انجام دادند.

وی گفت: در طول ایام نوروز در سازمان تعزیرات استان تهران روزی12 تا 15 تیم گشت از واحد های صنفی بازرسی می کردند  و در روز های معمولی سال معمولا 2 تیم گشت در دو نوبت صبح  و عصر مشغول به بازرسی از صنوف هستند که گشت های نوبت صبح به صورت تخصصی از واحد ها بازرسی می کنند و گشت های نوبت عصر توسط بارزسان وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار