حسن بیگی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

پلمپ ۲ رستوران در فشم و لواسان

رئیس گشت سیار تعزیرات استان تهران گفت: دو رستوران به علت رعایت نکردن بهداشت مواد غذایی پلمپ شدند و به علت تخلف گرانفروشی و دریافت حق سرویس غیرقانونی به پرداخت جریمه محکوم شدند.

پلمپ ۲ رستوران در فشم و لواسانبهمن حسن بیگی رئیس گشت سیار تعزیرات استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد:روز گذشته گشت تعزیرات در منطقه لواسان و فشم با حضور اداره دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان اصناف از رستوران‌ها بازرسی انجام دادند.

وی با اشاره به پلمپ 2 رستوران افزود: دو رستوران به علت رعایت نکردن بهداشت محیط و مواد غذایی که در گشت‌های قبلی از سوی بهداشت و درمان اخطار پلمپ دریافت کرده بودند اما اصلاحات لازم را انجام نداده بودند، پلمپ شدند و به علت تخلف گرانفروشی و دریافت حق سرویس غیرقانونی به پرداخت جریمه محکوم شدند.

رئیس گشت سیار تعزیرات استان تهران بیان کرد: با توجه به اینکه دریافت حق سرویس به هر نوع و هر شکلی و به هر میزانی ممنوع است در صورت شکایت یا گزارش مردمی با متخلف برخورد می‌شود.

وی افزود: در گشت دیروز علاوه بر آنکه ۲ رستوران پلمپ شد، یک رستوران اخطار ۴۸ ساعته پلمپ دریافت و در بازرسی از یک رستوران دیگر یک دستگاه موتور سوزوکی ۱۳۰۰ بدون پلاک و قاچاق کشف وضبط شد که با دستور صادره موتور توقیف و با هماهنگی کلانتری لواسان به پلیس آگاهی فاتب منتقل شد.

حسن بیگی گفت:با توجه به حضورنداشتن مالک مقرر شد پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات تهران ارجاع شود.

انتهای پیام/

پلمپ 2 رستوران در استان تهران

برچسب ها: تعزیرات ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
روز دوم فروردین 97 در شهر رودبار گیلان برای صرف نهار به رستورانی رفتم ما سه نفر بودیم که به درخواست فرزندم سفارش سه پرس کوبیده با ماست و زیتون پرورده و نوشابه دادیم هزینه این غذا 90470 تومان شد که 7500 تومانش مالیات بر ارزش افزوده قید شده بود هر سیخ کباب را 7500 تومان و هر پرس برنج را 6000 تومان محاسبه کردن .جالب است بدانید من در تهران برای 12 نفر همین غذا را هر از چندی میگیرم که کل قیمت آن 85 هزارتومان میشود اما جالبتر اینکه وقتی فرزندم (7 ساله ام ) اولین قاشق غذا را بر دهان گذاشت گفت عجب غذای بی مزه ای .نه برنجش طعم و مزه داشت و نه کبابش خلاصه اینکه نان خالی میخوردیم بهتر از هزینه ای بود که بابت این غذا دادیم آنهم برای سه نفر با 7500 ارزش افزوده که دزدی از جیب مردم است فقط جای شکرش باقی بود که در فیش قید شده بود حق سرویس مجانی
آخرین اخبار