در حالی که تنها ۱۰ روز به مهلت ارسال اسامی بازیکنان نمایندگان کشور‌ها در جام باشگاه‌های آسیا باقی مانده است، نماینده ایران هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های جام باشگاه‌های مردان آسیا مرداد ماه امسال به میزبانی کشور میانمار برگزار خواهد شد و تیم والیبال بانک سرمایه که قهرمان لیگ برتر سی و یکم شده بود، باید به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کند.

منحل شدن تیم بانک سرمایه بعد از کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر همه چیز را به هم ریخت. با فروپاشی تیم والیبال بانک سرمایه، هنوز مشخص نیست چه تیمی قرار است به عنوان نماینده ایران راهی جام باشگاه های آسیا شود.

 سازمان لیگ در مورد انتخاب نماینده ایران در جام باشگاهای آسیا تعلل زیادی داشته است و هنوز نتوانسته تصمیمی قطعی در این باره بگیرد. آن هم در حالی که تنها 10 روز زمان برای ارسال اسامی بازیکنان به کنفدراسیون والیبال آسیا مانده است. البته این موضوع بی ارتباط با درخواست سر مربی بانک سرمایه برای  فرصت جذب حامی مالی نیست، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم منحل شده بانک سرمایه، از فدراسیون زمان خواسته تا با پیدا کردن حامی مالی در قالب تیمی جدید با همان بازیکنان قبلی راهی جام باشگاه‌های آسیا شود و این درحالی است که تیم دوم لیگ یعنی خاتم اردکان گزیمه مناسبی برای باشگاه های آسیا است.

اما سوال اینجاست که اگر کارخانه موفق به یافتن حامی مالی مناسب برای این تیم نشود، تکلیف چه خواهد بود و 
اگر زمان مورد نظر بسوزد  آیا می‌توان امیدوار بود که والیبال ایران همچون گذشته نماینده شایسته‌ای در جام باشگاه‌های آسیا داشته باشد؟

امیدواریم برای حضور پر قدرت نماینده ایران در جام باشگاه های جهان فرصت را از دست ندهیم ،برخی اوقات زود دیر می شود.

انتهای پیام/

مهلت 10 روزه برای حضور نماینده والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.