وزیر خارجه روسیه تاکید کرد لندن همچنان به تلاش ناامیدانه خود برای پیدا کردن مدرکی به منظور اثبات موضع‌گیری‌اش در پرونده اسکریپال ادامه می‌دهد.

لاوروف: به تحقیقات انگلیس درباره پرونده مسموم شدن اسکریپال اعتماد نداریمبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، درباره پرونده مسموم شدن سرگئی اسکریپال، جاسوس سابق روس، گفت: سابقه انگلیس در تعامل با پرونده‌های مشابه، مسکو را بر آن می‌دارد که به اطلاعاتی که لندن درباره ماجرای پرونده سرگئی اسکریپال اعلام می‌کند، اعتماد نکند.

لاوروف با دعوت از دولت انگلیس برای افشای واقعیت‌ها در این پرونده، افزود: لندن همچنان به تلاش ناامیدانه خود برای پیدا کردن مدرکی به منظور اثبات موضع گیری اش در این پرونده، ادامه می‌دهد.

وی پس از پایان نشستی در مینسک، پایتخت بلاروس، خاطر نشان کرد: روسیه می‌خواهد از داده‌هایی که انگلیس اعلام می‌کند، اطمینان حاصل کند، اما لندن به مسکو چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. موضع انگلیس ضعیف است و مبتنی بر مدارک نیست. لندن نباید شواهدی را که درباره این حادثه در اختیار دارد، پنهان کند. انگلیس باید تحقیقات شفاف را در چارچوب پیمان منع اشاعه تسلیحات شیمیایی بپذیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار