رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار را اعلام کرد.

ثبات نرخ مرغ در بازار/ نرخ هر کیلو مرغ 8400 تومانمهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 500 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار و 500 تومان، توزیع درب واحدهای صنفی 7 هزار و 650 و خرده فروشی 8 هزار و 400 تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 7 هزار و 400 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 8 هزار و 400 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات، افزود: نرخ هر کیلو سینه با کتف 13 هزار، سینه بدون کتف 14 هزار و فیله مرغ 16 هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی کمبود عرضه را دلیل اصلی ثبات قیمت مرغ دانست و گفت: با توجه به کاهش تولید مرغ در استان‌های اصفهان و قم و تامین مرغ مورد نیاز این استان ها از تهران ، کمبود عرضه و ثبات قیمت مرغ در بازار را به همراه داشته است.

وی قیمت مرغ در بازار را پیش‌بینی کرد و افزود: اگرچه بعد از تعطیلات نوروز پیش‌بینی می‌شد قیمت مرغ در خرده فروشی ها به 7 هزار و 500 تومان برسد اما کاهش عرضه، ثبات قیمت در بازار را به همراه داشت؛ به همین خاطر با وجود وضعیت فعلی احتمال کاهش نرخ مرغ در بازار وجود ندارد.

انتهای پیام/

آخرین تحولات بازار مرغ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
قرار بود در سال 97 همه چیز ارزون بشه چرا یه دفعه همه چیز گرون شد
آخرین اخبار