رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی گفت: با توجه به تعطیلات نوروز و کاهش تقاضا، نرخ مرغ از ثبات نسبی در بازار برخوردار است.

ثبات نرخ مرغ تا پایان تعطیلات نوروز/نرخ هر کیلو مرغ 8600 تومانمحمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5هزار و 500 تومان، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 7هزار و 600 و خرده فروشی‌های سطح شهر 8هزار و 500 تا 8 هزار و 600 تومان است.

به گفته وی، با توجه به تعطیلات و کاهش تقاضا، نرخ مرغ از ثبات نسبی در بازار برخوردار بوده به گونه‌ای که هیچگونه التهابی ندارد.

یوسفی قیمت مرغ در بازار را پیش‌بینی کرد و افزود: با توجه به افزایش قیمت نهاده‌های تولید پیش‌بینی می‌شود که قیمت مرغ دستخوش برخی تغییر و تحولات در بازار قرار گیرد در حالیکه تا پایان تعطیلات هیچگونه افزایش قیمتی نخواهیم داشت.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، گفت: با توجه به آنکه افزایش حقوق، دستمزد و نرخ نهاده‌ها بر قیمت تمام شده مرغ تأثیرگذار است از سازمان حمایت و شورای اقتصاد تقاضا داریم که در نرخ خرید مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام برای ذخیره‌سازی و جمع‌آوری مازاد تجدید نظری داشته باشد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار