مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: وینفرد شفر هنوز هیچ درخواستی درباره رقم قراردادش به ما نداده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افتخارى در مورد قرارداد شفر بيان كرد: ما مذاكرات اوليه را انجام داديم و تا به امروز به مشكل نخورديم و فكر هم نمى كنم مشكلى وجود داشته باشد .در چند روز آينده قراداد شفر را نهايى مى كنيم .شفر هنوز ليستى را نداده و به ما اعلام كرد پس از امضاى قرارداد ليست را در اختيارمان مى گذارد.

مدير عامل باشگاه استقلال درباره پيام شفر در صفحه اجتماعى و كنايه به كادر فنى قبلى آبى پوشان گفت: از عملكرد كمك هاى شفر راضى هستيم و فكر مى كنم سؤالى از شفر پرسيده شده و او مجبور بوده تا بدين شكل پاسخ دهد كه احترام به قبلى ها گذاشته است. شفر فقط يك بار اعلام كرد بدنسازى ما خوب نبوده كه اين همه مصدوم داريم و بحث فنى است. شفر مشكلى با كادر فنى قبلى ندارد. شايد شفر با اين صحبت ها در صفحه اجتماعى در نظر دارد رقم كمك هايش را در آستانه قرارداد تقويت كند.

افتخارى افزود: شفر هنوز درباره رقم قرارداد، درخواستى به ما نداده است. ما توافقى در سال گذشته داشتيم و براى سال جديد به او اعلام كرديم با او ٦٠٠ هزار دلار قرارداد مى بنديم و الان هم بحث قيمت نيست و او در خواست هاى ديگرى دارد. بگذاريد حرف نزنم تا ديگران سو استفاده نكنند.

مدير عامل استقلال درباره اينكه اگر شفر خواهان افزايش دستمزد كمك هايش شود آيا باشگاه موافقت خواهد كرد يا خير ادامه داد: چنين چيزى نيست. مگر اينكه بخواهد از خودش بزند و به آنها اضافه كند.

افتخارى در مورد جلسه كى روش و شفر افزود: ما در نظر داريم با كى روش همكارى كنيم و مشكلى هم نداريم و بازى ها تمام شود دربست در اختيار تيم ملى هستيم.

او در مورد بازى هاى ليگ قهرمانان آسيا گفت: تمام تلاش خود را به كار مى گيريم تا در بازى با الهلال نتيجه خوبى كسب كنيم، خوشبختانه مصدومان ما به آن بازى مى رسند و اين باعث مى شود تيم بهتر شود.

انتهای پیام/

اظهارات افتخاری درباره قرارداد شفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار