وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که پس از حملات شدید و کوبنده نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت سرپل، 45 طالب مسلح به شمول 5 فرمانده محلی آنان، خودشان را تسلیم نیروهای امنیتی کردند.

45 طالب مسلح خود را تسلیم نیروهای امنیتی کردندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرد که پس از حملات شدید و کوبنده نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت سرپل، 45 طالب مسلح به شمول 5 فرمانده محلی آنان، خودشان را تسلیم نیروهای امنیتی کردند.

وزارت دفاع افغانستان گفته است که نیروهای دفاعی و امنیتی کشور به منظور تامین امنیت  بهتر و ایجاد فضای صلح و ثبات در ولایت سرپل، عملیاتی را تحت نام ولید 3 برای مدت 4 روز راه اندازی نمودند که خوشبختانه این عملیات موفقانه خاتمه یافت.

در خبرنامه وزارت دفاع افغانستان آمده است که در نتیجه این عملیات در منطقه شیرم ولسوالی گوسفندی، 14 تن از اعضای طالبان به شمول یک تن از فرماندهان محلی شان بنام قاری امین کشته، 6 تن زخمی شدند و 5 قرارگاه دشمن نیز نابود شده است.

خبرنامه افزوده است که همچنین بر اثر شدت این عملیات 45 تن از طالبان مسلح به شمول 5 تن از فرماندهان محلی این گروه با 45 میل سلاح سبک و سنگین و 25 عراده موتر سایکل خود را تسلیم  نیروهای دولتی نموده اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.