تنها نتیجه مذاکرات هسته‌ای، مشخص شدن چهره آمریکا بود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تنها نتیجه مذاکرات هسته‌ای مشخص شدن چهره خبیث آمریکا بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه ۱۷ فروردین ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با گرامیداشت ۲۰ فروردین روز ملی فنآوری هسته‌ای گفت: دستاورد‌ها و حرکت‌های ارزشمند، پرشتاب و چشمگیر جوانان و دانشمندان توانمند و مستعد کشورمان در دانش هسته‌ای، هم مایه بالندگی کشور و هم مایه ترس دشمن شد.

وی اظهار داشت: دشمن با مشاهده پیشرفت ملت ایران در عرصه علم و فن‌آوری و دانش هسته‌ای و به بهانه سلاح هسته‌ای و امثال آن، به سنگ‌اندازی برای جلوگیری از این موفقیت پرداخت که متأسفانه در درون کشور هم نگاه‌هایی به وجود آمد و به هر شکل ممکن مذاکرات هسته‌ای تحمیل گردید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید با مقاومت در برابر نقشه‌های شیطانی دشمن، اهداف خود را دنبال کنیم افزود: متأسفانه به نام مذاکرات هسته ای، کشور از حرکت پرشتاب علمی و دانش هسته‌ای باز داشته شد.

نکونام ادامه داد: علیرغم تأکید رهبر معظم انقلاب و بیداران جامعه بر اتکا به دانش و توان داخلی و همچنین عهد شکنی و غیر قابل اعتماد بودن دشمن، عده‌ای بر مذاکرات هسته‌ای اصرار کردند و امروز شاهد هستیم که هم دانش هسته‌ای متوقف شده و هم نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل نشده است.

وی تأکید کرد: تنها نتیجه مذاکرات هسته ای، مشخص شدن چهره خبیث و عهد شکن آمریکا بود که این هم چیز تازه‌ای نبود.

خطیب جمعه شهرکرد گفت: در حالی که ایران به شرایط برجام عمل کرد و تمامی مسائل مورد نظر طرف مذاکرات را اجرا نمود، اما آن‌ها تا امروز به تعهدات خود عمل نکرده اند.

نکونام افزود: برخی افراد هم به این دل خوش کرده بودند که اروپایی‌ها بر خلاف آمریکایی‌ها به برجام عمل کنند، اما امروز اروپایی‌ها نیز کم کم همان حرف‌ها و راه‌های آمریکایی‌ها را دنبال می‌کنند که امیدواریم مسئولین ما هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: دشمن اکنون به دنبال طرح بحث در حوزه توانمندی‌های موشکی و دفاعی و مسائل اصلی کشور است و مسئولین باید مراقب باشند تا خدایی نخواسته مسأله دیگری مانند مذاکرات هسته‌ای به وجود نیاید.

نکونام در ادامه، با بیان اینکه دولت باید کارآمدی خود را در عمل نشان دهد گفت: اجازه ندهید ناامیدی بر جامعه حاکم شود.

وی اظهار داشت: باید توانمندی‌ها، استعداد‌ها و ظرفیت‌های درونی و جوانان خود را باور کنیم و به آن‌ها دل ببندیم و برای رفع مشکلات تلاش کنیم که قطعاً مردم نیز همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/ش

دولت کارآمدی خود را در عمل نشان دهد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار