رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: برنامه فصل آینده لیگ برتر آماده است و به زودی برای باشگاه‌ها ارسال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی،  رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر پس از پایان دیدار تیم های سایپا و نفت تهران درباره جلسه با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: فصل آینده، برای فوتبال ما حساس و مهم است. در فصل آینده جام ملتهای آسیا پس از جام جهانی 2018 روسیه برگزار می شود و پس از آن مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 آغاز می شود و از همین حالا باید برای برگزاری آن مسابقات برنامه ریزی کرد تا به مشکل نخوریم. 12 فروردین نشست 2-3 ساعته ای با کی روش، سرمربی تیم ملی داشتیم و برنامه های او را گرفتیم و برنامه فصل آینده لیگ برتر آماده است و به زودی برای باشگاه ها ارسال می کنیم.

او افزود: زمانیکه برنامه لیگ را به باشگاه ها ارسال کردیم، نظرات آنها را جویا می شویم تا برنامه خوبی را آماده کنیم. فصل آینده برای فوتبال ایران و تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا هستند، سخت است و باید برنامه ریزی بدون نقصی انجام داد. البته این موضوع مشکل ما نیست و قرار است تاج در AFC با آنها صحبت کند، چون قرار نبود 2 هفته پشت هم بازی بگذارند.

فتاحی ادامه داد: لیگ های امارات، قطر و عربستان هم میان لیگ قهرمانان، لیگ شان را تعطیل نکردند و ما هم مجبور شدیم تا میان هفته ها، بازی های لیگ را برگزار کنیم. پیش از شروع جام ملتهای آسیا، 3 فیفا دی داریم و کی روش تنها 2-3 روز پیش از شروع بازی های دوستانه بین المللی بازیکنان را می خواهد و این نشان می دهد که به لیگ کشورمان اعتماد کامل را دارد. در لیگ فصل آینده یک هفته برای 3 فیفا دی تعطیل است و مشکل دیگر نداریم.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در مورد فینال جام حذفی میان استقلال و خونه به خونه بیان کرد: فینال جام حذفی 13 اردیبهشت برگزار می شود و زمین خرمشهر از کیفیت خوبی برخورد دار است و به امید خدا دوشنبه هفته آینده به آنجا می رویم و تصمیم نهایی را می گیریم.

انتهای پیام/

اظهارات رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر درباره لیگ فصل آینده فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.