نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس گفت: ایران توانمندی‌ های بالایی در بخش تولید دارد که تولید مواد غذایی و صنایع نفت .. از جمله این توانمندی ها در بخش تولید و صادرات است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا کاتب نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از کالای ایرانی یعنی حمایت از تولید ملی و تولید ملی یعنی رونق اقتصادی و اقتصاد بدون تولید بی‌معنا است.

وی با بیان این که رونق تولید ، نیازمند عزم همگانی و ملی است و عموم مردم، مسئولان و سرمایه‌گذاران نیز در این عرصه مؤثر هستند اضافه کرد: دولت باید از تولیدکنندگان کشور حمایت کند و مجلس شورای اسلامی نیز تسهیلات ویژه‌ای را در راستای رونق تولید به تولیدکنندگان ارائه می ‌کند.

نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان ظرفیت‌های موجود در بخش تولید را مواد لبنیاتی ، زعفران و فرش ایرانی معرفی کرد و گفت : باید طرح‌های تقویتی را برای رونق تولید و توسعه صادرات این محصولات در دستور کار قرار گیرد.

کاتب تاکید کرد: بالغ‌ بر یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌ های مشوق‌ های صادراتی در بودجه سال 97 تصویب‌ شده است و تحقق این امر نقش مؤثری در برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور ایفا می ‌کند.

انتهای پیام / گ

صحبت های نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس درباره تولید داخلی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.