سه نماینده کشورمان در روز نخست رقابت‌های گرند پری آنتالیا بدون کسب مدال به کار خود پایان دادند.

حذف سه جودوکار کشورمان در روز نخست مسابقات بین المللی ترکیهبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در حالی چهارمین مرحله رقابت‌های جودو گرند پری در سال ۲۰۱۸ طی روز‌های ۱۷ تا ۱۹ فروردین ماه به میزبانی شهر آنتالیا کشور ترکیه در حال برگزاری است که در روز نخست این رقابت‌ها در وزن ۶۰- کیلوگرم علی قلی پور از کشورمان بعد از پیروزی مقابل جودوکارانی از افغانستان و قرقیزستان در گام سوم مبارزه را به نماینده روسیه واگذار کرد و در جدول شانس مجدد نیز با قبول شکست از جودوکار چین تایپه به کار خود پایان داد.

در وزن ۶۶-کیلوگرم علیرضا خجسته با غلبه بر حریفی از مونته نگرو کار خود را آغاز کرد، اما در ادامه به نماینده گرجستان باخت و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. در همین وزن قاسم نوری زاده نیز در گام اول نماینده عراق را از پیش رو برداشت، اما در دومین مبارزه مغلوب جودوکار مولداوی شد و دور رقابت‌ها کنار رفت.

فردا و در روز دوم این مسابقات محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳-کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست جودوکار فرانسوی را پیش رو دارد و سعید ملایی نیز در وزن ۸۱-کیلوگرم پس از استراحت در گام نخست، در دور دوم برابر برنده دیدار گرجستان و ترکیه به میدان می‌رود.

انتهای پیام/

نتیجه کار جودو کاران در مسابقات ترکیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار