معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ با اشاره به اجرای طرح های هنری در خیابان های منطقه 6 گفت: فرش کاری خیابان ها و رنگ آمیزی دیواره های شهر با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین خدامی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ با اشاره به اینکه ساماندهی المان های شهری و نگهداشت فضای سبز از ابتدای اسفندماه سال گذشته آغاز شد،گفت: هم اکنون سیما و منظر منطقه 6، پویایی و نشاط خاصی دارد و نویدگر آغاز سال جدید در شهر است.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ با اشاره به اجرای طرح های هنری در خیابان های منطقه 6 گفت: فرش کاری خیابان ها و رنگ آمیزی دیواره های شهر نیز با استقبال خوب شهروندان مواجه شده است.

خدامی تصریح کرد: توجه به سیما و ظاهر شهر تاثیر بسزایی در بهبود روحیه و نشاط شهروندان داشته و امید را در شهر زنده نگاه می دارد.

رنگ آمیزی المان های بازی بوستان های منطقه 6

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۶ همچنین به وضعیت روشنایی بوستان ها اشاره کرد و گفت: تمامی پایه چراغ ها و المان های نوری بوستان ها بررسی شده تا شهروندان برای تردد شبانه در این بوستان ها مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار