صادق محرمی، مدافع جوان پرسپولیس ایران در تیم منتخب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و 2 تیم استقلال و پرسپولیس ایران موفق شدند از گروه خود صعود کنند و ذوب آهن هم شانس بالایی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی دارد.

در جریان دیدار تیم های پرسپولیس و نسف قارشی که با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید، صادق محرمی، مدافع جوان سرخپوشان عملکرد فوق العاده ای داش و با انتخاب کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) در تیم منتخب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

محرمی در لیگ هفدهم و لیگ قهرمانان، برای پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ عملکرد فوق العاده ای داشته و در این فصل در بیشتر بازی های سرخپوشان حضور یافته است. طبق شنیده ها مدافع 22 ساله سرخپوشان پیشنهاد جدی از لیگ کرواسی دارد و احتمال خواهد داشت در تابستان از جمع شاگردان برانکو جدا شود و باید منتظر ماند و دید آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا مدیران پرسپولیس او را از این کار منصرف خواهند کرد.

مدافع پرسپولیس در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان آسیا

تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا

دروازه‌ بان: سونگ کیون (چونبوک موتورز کره‌جنوبی)

مدافعان: صادق محرمی (پرسپولیس)، یو جون سو (بوریرام تایلند)، کیون ونگ (تیانجیان کوانجیان چین)، محمد بورایک (الهلال عربستان)

هافبک‌ها: میرزیسکی (اف‌سی سیدنی استرالیا)، شاخمدوف (لوکوموتیو ازبکستان)، نیکویچ (اف‌سی سیدنی)، اورسیچ (اولسان هیوندای کره‌جنوبی)

مهاجمان: علی مبخوت (الجزیره امارات)، بغداد بونجاح (السد قطر)

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار