سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک گفت: بیش از یک میلیون نفر مسافر در پایانه‌های مسافربری در شهر اراک جابجا شدند.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛  حجت الله مرادی سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از جابجایی بیش از یک میلیون نفر مسافر در پایانه‌های مسافربری کلانشهر اراک خبرداد.

مرادی گفت: با خدمات دهی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک به مسافران بین شهری این شهر در ۳ پایانه مرکزی، الغدیر و فراهان در ۱۱ ماه سال ۹۶ یک میلیون و ۰۳۸ هزار و ۵۲۶ نفر از طریق این سه پایانه جابه جا شدند.

وی اضافه کرد: بیشترین میزان سفر‌های انجام شده در این مدت از پایانه‌های مسافربری اراک به سمت شهر‌های مختلف از طریق اتوبوس انجام شده است که میزان سفر با اتوبوس ۶۲۸ هزارو ۶۶۴ نفر، مینی بوس ۳۶۳ هزارو ۵۶۷ نفر و خودرو‌های سواری ۴۶ هزارو ۲۹۵ نفر بوده است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اراک از مردم خواست نیاز به هرگونه اطلاعات لازم در رابطه با زمان سفر و یا پیشنهاد، انتقاد و شکایات را از طریق شماره تلفن ۳۳۱۲۰۰۱۱ داخلی ۱۲۳ پیگیری نمایند.

انتهای پیام / ج

جابجایی بیش از یک میلیون نفر مسافر درون شهری در اراک

برچسب ها: اتوبوسرانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.