رئیس هلال احمر آران و بیدگل گفت: به رغم جستجو برای یافتن سومین گردشگر گمشده کویر مرنجاب، هنوز خبری از وی نیست .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید طاهری رئیس هلال احمر آران و بیدگل اظهار داشت: عملیات جستجو و امداد از دو روز قبل به صورت شبانه روزی آغاز شده است و پس از پیدا شدن دو نفر از سه نفر گمشده، جستجوها همچنان برای پیدا کردن نفر سوم ادامه دارد.

وی در تشریح ماجرا ابراز داشت: سه گردشگر روز یکشنبه بدون راهنما به کویر مرنجاب می روند و پس از عبور از رمل ها وارد مکانی باتلاقی می شوند.

رئیس هلال احمر آران و بیدگل تاکید کرد: متأسفانه از سه گردشگر، یک گردشگر مرد که برای یافتن کمک از آن‌ها جدا شده بود خبری در دست نیست و جستجوها برای یافتن گمشده کویر مرنجاب همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: گردشگران باید از ورود به فضاهایی که شناخت کافی ندارند به‌ شدت پرهیز کنند. همچنین کسانی که اقدام به کویر نوردی می‌کنند باید از افراد بسیار زبده و آشنا به منطقه، امکانات خاص و تجهیزات کافی استفاده کنند.

رئیس هلال احمر آران و بیدگل گفت: علاوه بر جستجوی زمینی، روز گذشته با درخواست بالگرد، عملیات جستجو با استفاده از امکانات هوایی و زمینی انجام شد و همچنان جمعیت هلال احمر استان با مساعدت بخش خصوصی و نیروهای داوطلب در حال پیگیری این عملیات است و  نیروهای امدادی هلال احمر جستجو در این کویر را برای یافتن فرد سوم ادامه می دهند.

 

انتهای پیام/م

 

ادامه جستجوها برای یافتن سومین گمشده «مرنجاب»

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار