فرماندار ساوه از آغاز فعالیت مجدد بیمارستان حضرت فاطمه ساوه خبر داد.

از سرگیری خدمات رسانی بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه ساوه

 بهاروند فرماندار ساوه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛ گفت: فعالیت بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه  ساوه از صبح امروز ۱۶ فروردین ماه ۹۷ پس از یکماه تعطیلی، از سر گرفته شد.

بهاروند افزود: با همکاری بیمه‌ها و دانشکده علوم پزشکی ساوه با حمایت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی و همکاری مدیریت بیمارستان خوشبختانه تصمیمات خوبی برای برون رفت از مشکلات موجود در بیمارستان اتخاذ و از امروز فعالیت خود را از سر گرفت.

وی اضافه کرد: با همکاری دانشکده علوم پزشکی ساوه مشکل تامین پزشک و نیاز‌های درمانی در این بیمارستان نیز برطرف شد و امیدواریم که فعالیت آن پویاتر از گذشته صورت گیرد.

پرداخت حدود 450 میلیون تومان از مطالبات بیمه‌ای بیمارستان حضرت فاطمه ساوه

فرماندارساوه پرداخت حدود ۴۵۰ میلیون تومان از مطالبات بیمه‌ای بیمارستان حضرت فاطمه (س) را عاملی در جهت تزریق نقدینگی به این بیمارستان دانست و ادامه داد: با پرداخت کامل معوقات بیمه‌ای از سوی سازمان‌های بیمه و بروز کردن مطالبات، بخشی از مشکلات مالی این بیمارستان برطرف خواهد شد که امیدواریم با همکاری بیمه‌ها سریعتر محقق شود.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از تعطیلی این بیمارستان جلسه‌ای با حضور مسئولان ذیربط در فرمانداری ساوه و همزمان در استانداری با حضور معاون استاندار و مدیران بیمه‌های استانی تشکیل و بر ضرورت بازگشایی مجدد بیمارستان تاکید شد.

بهاروند تصریح کرد: بیمارستان حضرت فاطمه تنها بیمارستان بخش خصوصی شهرستان ساوه است که با توجه به هتلینگ و تجهیزات پزشکی بهره‌مندی از خدمات این بیمارستان برای مردم ساوه ضرورت دارد و تلاش شد تا وقفه‌ای در ادامه خدمات‌دهی از سوی این مجموعه درمانی صورت نگیرد و به عنوان مکمل بخش دولتی خدمات درمانی را ارائه دهد.

بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت فاطمه (س) ساوه به دلیل مشکلات از جمله مطالبات از سازمان‌های بیمه و مشکلات مالی از ۱۵ اسفندماه سال ۱۳۹۶ تعطیل و ادامه خدمت‌رسانی این مجموعه درمانی متوقف شد.

انتهای پیام / ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.