علی سیفی مدیر
شبکه رادیویی جوان در گفتگو با خبرنگار
حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص آمار نظرسنجی برنامههای رادیویی گفت: در نظرسنجی که در ایام عید و بعد از آن رقم خورد، رادیو جوان و برنامه ترکیبی «
عیدمن» جزو پرمخاطبترین برنامه رادیویی در نوروز ۹۷ انتخاب شدند. همچنین در مقایسه با همه برنامههای
صداوسیما، شبکه رادیو جوان پنجمین رتبه در بین برنامههای ترکیبی رسانه ملی را دارد.
وی در ادامه بیان کرد: این نظرسنجی رقابتی و فرصتی را ایجاد کرده تا رسانهها زمانی برای عرضه خود داشته باشند و حوزه تعامل با مردم را حفظ کنند. بازخورد مخاطبان و نظرات شنوندگان و بینندگان باید در برنامههای سال آینده استفاده شوند.
مدیر شبکه رادیویی جوان افزود: هرکاری که جنبه رقابتی داشته باشد، قطعا موثر خواهد بود. همانطور که میبینید با برگزاری یک مسابقه تمام شبکه های سیما تلاش می کنند مخاطبان خود را جذب کنند. ما هم در این زمینه ایده و طرح نظرسنجی از سوی روابط عمومی رسانه ملی را به فال نیک می گیریم تا در آینده ای نزدیک ایدههای جدید و بروزی را به شنوندگان ارائه بدهیم.
سیفی درباره رضایت خود از برنامه های این شبکه رادیویی اظهار کرد: وظیفه ما این است که همه برنامه های خود را رصد کنیم. من به عنوان یک مدیر رسانهای هیچ وقت از برنامه های خودمان راضی نبودم. مسیر رسیدن به درجه بالا شرایط سختی را دارد و ما نباید به کم قانع باشیم.
وی ادامه داد: برای رسیدن به یک کار خوب باید دید همه جانبه داشته باشیم؛ نگاهی که با هزینه خوب، کار خوب انجام بدهیم و بازخورد خوب بگیریم تا خودمان از کاری که انجام میدهیم، راضی باشیم و به قول مقام معظم رهبری کار متقن انجام بدهیم.
مدیر شبکه رادیویی جوان در پایان گفت: با توجه به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» باید درنظرداشته باشیم که در جامعه وقتی یک کار خوب شکل می گیرد که کیفیت خوب نیز داشته باشد. ما باید در تولیدات خودمان کاری کنیم که یک ایرانی جدای از اینکه ایرانی بخرد، ایرانی گوش کند و ایرانی ببیند.
انتهای پیام/