وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در بخش کشاورزی به ویژه گیاهان دارویی حمایت می کنیم.

دولت از طرح های بخش کشاورزی حمایت میکند

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛علی ربیعی در نشست مشترک شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان آبدانان با اشاره به مشکلات موجود درمانی در مناطق مختلف  گفت: در بخش کشاورزی به ویژه گیاهان دارویی حمایت می کنیم.

دکتر ربیعی با اشاره به اشراف کامل بر مشکلات شهرستان، افزود: اشتغال با ایجاد کارخانه بزرگ نمی تواند افراد زیادی مشغول کند اما با کارگاه های کوچک زودبازده می توان چند برابر این ظرفیت را ایجاد کرد.

 

مجید عسگری فرماندار آبدانان در این نشست ، ضمن اشاره به پتاسیل های موجود شهرستان برای سرمایه گذاری، خواستار توجه به مبحث اشتغالزایی، تمدید وام های خشکسالی و برقراری حق مغفول مانده منطقه مرزی شد و گفت: وضعیت معیشت مردم به گونه ای است که ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی بنام شهید داریوش رضایی نژاد ضروری است.


شادمهر کاظم زاده نماینده مردم شهرستان های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم ترین خواسته مردم منطقه ایجاد درمانگاه تامین اجتماعی با توجه به بعد مسافت 160 کیلومتری از مرکز استان می باشد.


وی افزود: اعطاء تسهیلات کم بهره به متقاضیان بخش های صنایع دستی و تولیدی می تواند گام مهمی در ارتقاء معیشت مردم داشته باشد.

روشن امری رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبدانان نیز در این نشست ، استقرار نمایندگی بهزیستی در بخش سرابباغ، افزایش سبد کالای خانوارهای نیازمند شهرستان و ایجاد مجمتع فرهنگی و اجتماعی کارگران را از مهمترین اقدامات دولت در شهرستان آبدانان دانست.

 

 

انتهای پیام/ه

 

برگزاری نشست شورای اداری آبدانان با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.