سرمربی تیم لیورپول با وجود برتری 3-0 تیمش برابر منچسترسیتی معتقد است هنوز صعود لورپول به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مسجل نشده است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول با وجود پیروزی 3 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیمش مقابل منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،کار صعود شاگردانش به دور بعد این رقابت ها را تمام شده و قطعی نمی داند.

سرمربی آلمانی لیورپول در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: نیمه اول بود درخشان بود. فوتبال باید اینطور باشد. ما از کیفیت سیتی مطلع بودیم، اما همچنین از کیفیت تیم خودمان هم خبر داشتیم. ما در تمام بخش های بازی بسیار فعال بودیم، از فضاهای خالی عالی استفاده کردیم، و در بستن شکاف ها بسیار پر جنب و جوش بودیم."
وی با تمجید از دفاع تیمش گفت: این نوع دفاع: غالب و نه خیلی عمیق است که در منطقه مناسب زمین قرار داشته باشی، بنابراین اگر ما توپ را به دست می آوردیم فرصت خوبی برای استفاده از فضاهای ایجاد شده داشتیم.
"ما از آن بسیار خوب استفاده کردیم، سه گل فوق العاده به ثمر رساندیم. نیمه دوم، بسیار عمیق دفاع کردیم، به آنها اجازه شوت زنی ندادیم، بسیار متمرکز بودیم، اما زمانی که توپ را داشتیم، باید فوتبال بیشتری بازی می کردیم. این روشن بود و می توانستیم آن را انجام دهیم .

سرمربی آلمانی لیورپول از این که تیمش اجازه شوتزنی به سیتی نداد بسیار راضی بود و گفت: آنها هیچ شوتی به سمت چارچوب ما نداشتند. نمی‌دانم ما چطور این کار را انجام دادیم اما شما برای انجام چنین کاری حتی نمی‌توانید برنامه‌ریزی کنید. اگر قبل از بازی به بازیکنان می‌گفتم خوشحال می‌شوم که سیتی حتی یک شوت هم به سمت دروازه ما نزند، یک دیوانه‌ به نظر می‌رسیدم. چنین اتفاقی واقعاً نادر است. سیتی یک تیم فوق‌العاده است. آنها بد بازی نمی‌کردند بلکه فقط موقعیت خلق نکردند.


کلوپ درباره بازی برگشت نیز گفت: ما به منچسترسیتی می رویم و آنها می خواهند روی دروازه ما حمله کنند. آنها بازی بدی نکردند. آنها فرصت های معمول گلزنی را ایجاد نکردند، زیرا ما در بسیاری از دقایق بازی بسیار خوب دفاع کردیم.
وی افزود: "ما می دانیم که صعودمان قطعی نشده است. اما سعی می کنیم به دور بعدی برویم. سیتی هم دوباره بخت خود را امتحان می کند و هنوز شانس صعود دارد."
انتهای پیام/


کلوپ هنوز صعود تیمش را قطعی نمی داند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار