سرمربی تیم منچسترسیتی با وجود شکست 3-0 تیمش برابر لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، به جبران این نتیجه و صعود به مرحله نیمه نهایی باور دارد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛شب گذشته در چارچوب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا،لیورپول در ورزشگاه آنفیلد موفق شد با سه گل صدرنشین مقتدر لیگ جزیره را در هم بکوبد.
سرخ ها در نیمه اول عملکرد رویایی داشتند که در آن سه گل به سیتی زدند.
اما پپ گواردیولا از تیمش دفاع کرد .او معتقد است که تیمش می تواند در بازی برگشت جبران مافات کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

گواردیولا گفت: "ما از همان ابتدا توانایی خود را نشان دادیم، ما با شخصیت کار را شروع کردیم اما یک گل خوردیم. ما همچنان بازی می کردیم اما آنها دو گل دیگر زدند."

"آنها در نیمه اول 10-15 دقیقه بهتر از ما بودند.

"در نیمه دوم ما همه چیز را امتحان کردیم اما نتوانستیم راهی به دروازه پیدا کنیم. در دو گل اول هم ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم، اما آنها گل ها را به ثمر رساندند."

گواردیولا افزود: "آنها دو حمله داشتند و دو گل به ثمر رساندند. این سخت بود، اما در بقیه دقایق بازی ما خیلی خوب بودیم. ما باید گل می زدیم، اما آنها بیشتر دفاع کردند."
سرمربی اسپانیایی سیتی در پایان گفت: "ما باید این شکست را بپذیریم و حالا ما در خانه ابتدا برابر منچستریونایتد و سپس مقابل لیورپول بازی خواهیم کرد. بینیم چه اتفاقی می افتد. البته جبران نتیجه دشوار است، اما ما معتقدیم که می توانیم."

سیتی ، 10 آوریل در ورزشگاه اتحاد به مصاف لیورپول خواهد رفت.
انتهای پیام/


گواردیولا: کار صعود سخت اما شدنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار