مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت:در ایام نوروز ۲ میلیون و سیصد هزار زائر به بقاع متبرکه خراسان رضوی مشرف شدند.

بیش از ۲ میلیون زائر به بقاع متبرکه خراسان رضوی مشرف شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام و المسلمین محمد احمدزاده افزود: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تا پایان روز ۱۳ فروردین  ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به بقاع متبرکه استان مشرف شدند که ۴ درصد از این زائران، زائر خارجی بودند.

 وی گفت : اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم تحویل سال، خیمه‌های معرفت، مشاوره وقف، غرفه کودک، مشاوره اعتقادی و خانوادگی، نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقه عکس و فیلم یک دقیقه ای، برگزاری برنامه‌های مناسبتی، از جمله برنامه‌های فرهنگی است که در قالب طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه اجرا شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی  افزود: تعداد بازدیدکنندگان از خیمه معرفت بیش از ۴۳۸ هزار نفر بوده است و در خیمه معرفت خدماتی، چون مشاوره وقف، غرفه کودک، سخنرانی، مشاوره خانوادگی و اعتقادی به زائران بقاع متبرکه ارائه می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده گفت: ۴۹ هزار و ۵۸۱ مشاوره خانواده، اعتقادی، ۲۴۸۲ نوبت اقامه نماز جماعت و ۳ هزار و ۲۰۰ مسابقه فرهنگی در بقاع متبرکه و امامزادگان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار و ۶۹ زائر از خدمات ایستگاه سلامت بهره‌مند شدند، تصریح کرد: ۳۱۶ هزار و ۵۸۴ کودک نیز از برنامه طرح آرامش بهاری اوقاف که در قالب خیمه معرفت برنامه ریزی شده استفاده کردند.

انتهای پیام// ف. غ
 

افزایش حضور زائران خارجی در بقاغ متبرکه خراسان رضوی

برچسب ها: سازمان اوقاف ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.