رئیس‌جمهور عراق با اشاره به ضرورت خروج نظامیان ترکیه از منطقه بعشیقه در عراق تاکید کرد کشورش حضور هیچ نیروی نظامی بیگانه را در خاک خود بر نمی‌تابد.

فواد معصوم: به حضور هیچ نیروی بیگانه‌ای در خاک خود نیاز نداریمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری عراق «واع»، فواد معصوم، رئیس جمهور عراق روز چهارشنبه با اشاره به ضرورت خروج نظامیان ترکیه از منطقه بعشیقه در عراق تاکید کرد کشورش حضور هیچ نیروی نظامی بیگانه را در خاک خود بر نمی تابد.

فواد معصوم اعلام کرد پس از شکست گروه جنایتکار داعش، عراق به حضور هیچ نیروی میدانی از هیچ کشوری و با هیچ نامی و عنوانی نیاز ندارد و نیروهای ترکیه نیز لازم است از منطقه «بعشیقه» عراق خارج شوند.

وی تاکید کرد سیاست ما مخالفت با هرگونه اشغالگری در هر بخشی از خاک کشور است. [درباره حضور نظامیان ارتش ترکیه در خاک عراق] هیچ گونه توافقی با ترکیه وجود ندارد. ارتش ترکیه در زمان جنگ با داعش وارد منطقه بعشیقه شد و اکنون نیز موضوع پایان یافت و لازم است از این منطقه خارج شوند. بنابراین، عراق به هیچ نیروی میدانی از سوی هیچ کشوری و تحت هیچ نامی و عنوان نیاز ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار