سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد گفت:پایگاه‌های هلال‌احمر استان به بیش از ۲۰۰ هزار مسافر نوروزی خدمات ارائه دادند.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛تعداد نقشه‌های توزیع‌شده را ۹۴ هزار و ۱۳۲، تعداد بروشور‌های توزیع‌شده را ۸۸ هزار و ۷۹۵ و سایر محصولات را ۶۵ هزار و ۵۱۹ مورد دانست و گفت: تست قند خون و فشارخون چهار هزار و ۱۲۰ مورد، خیمه نماز سه هزار و ۶۲ مورد، دوستدار کودک چهار هزار و ۱۸ مورد و افراد عضو کمپین نه به تصادفات ۱۵ هزار و ۳۱۶ نفر بوده‌اند.

محسن حرازی زاده افزود: در طرح نیابت که سرکشی به خانواده‌های بدون فرزند، افراد سالخورده و سالمند که ۱۳۶ مورد بود، ۴۴۲ نفر در این طرح همکاری کردند و برای ۱۴۶ نفر ویزیت رایگان انجام شده است.

وی امداد جاده‌ای تا روز ۱۴ فروردین را ۳۶ مورد اعلام کرد و افزود: خدمات حضوری ۶۷ مورد، خدمات مناسبتی یک مورد، خدمات صنعتی و کارگاهی یک مورد، امداد کوهستان چهار مورد و کل حوادث ۱۱۸ مورد بوده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد کل حادثه دیدگان را ۴۱۵ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: خدمات جاده‌ای صد نفر، خدمات حضوری ۱۹۶ نفر، خدمات مناسبتی و کوهستان به ترتیب ۲۲ و هفت نفر، خدمات صنعتی و کارگاهی یک نفر، آب‌گرفتگی ۷۹ نفر و شهری ۱۰ نفر بوده است.

حرازی زاده مجموع کل آسیب دیدگان را ۴۱۲ نفر دانست و تصریح کرد: آسیب دیدگان جاده‌ای ۹۸ نفر، خدمات حضوری ۱۹۶ نفر، مناسبتی ۲۲ نفر، کوهستان ۷ نفر، شهری نه نفر، آب‌گرفتگی ۷۹ نفر و صنعتی کارگاهی یک نفر بوده است.

این مقام مسئول مجموع کل افراد اسکان داده‌ شده در پایگاه‌های امداد و نجات را ۳۴ نفر اعلام کرد و ابراز داشت: مجموع کل نجات‌یافتگان ۳۷ نفر بوده‌اند که ۲۲ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی انتقال داده شدند و ۱۵ نفر سرپایی، جاده‌ای ۲۹ نفر، خدمات حضوری هفت نفر و کوهستان یک نفر مداوا شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام‌شده ۱۲۳ تیم و ۴۶۱ نیروی عملیاتی بوده‌اند، اذعان داشت: ۴۸ مورد اعزام آمبولانس، یک مورد عملیات اطفاء حریق و مجموع کل عملیات رهاسازی نه مورد بوده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان یزد مجموع کل خدمات سرپایی در حوادث جاده‌ای در سال ۹۷ را ۱۵ مورد و در سال گذشته را هشت مورد بیان کرد و گفت: کل افراد انتقال داده‌شده در سال ۹۷، ۲۲ مورد و در سال گذشته ۱۸ مورد بوده است.

حرازی زاده مجموع افراد حادثه‌دیده در حوادث جاده‌ای در سال ۹۷ را ۱۰۰ مورد و در سال گذشته را ۶۳ مورد اعلام کرد و افزود: کل حوادث جاده‌ای در سال ۹۷، ۳۶ مورد و در سال گذشته ۲۴ مورد بوده است.

این مقام مسئول یادآور شد: کل تعداد مسافرین نوروزی از پایگاه‌های ثابت ۲۰۴ هزار و ۶۵۱ نفر و در پایگاه‌های سیار دو هزار و ۱۷۱ نفر بوده‌اند که خدمات به آن‌ها ارائه‌شده است.

انتهای پیام/ی

امدادرسانی هلال احمر استان یزد در نوروز

 

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.