رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان از استقرار سه پایگاه امدادی این جمعیت در راه‌های مواصلاتی اردکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ جواد کمال‌آبادی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان ضمن تشریح اقدامات هلال‌احمر شهرستان اردکان در ایام نوروزگفت: هم‌زمان با آغاز سفر‌های نوروزی و در راستای اجرای طرح‌های ملی امداد و نجات نوروزی و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، نجات گران و جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر شهرستان با استقرار در سه پایگاه امدادی و سه پست راهنمایی، خدمات مختلفی را به مسافران ارائه می‌کنند.

کمال‌آبادی افزود: تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه ۹۷ تعداد ۱۹ هزار و ۵۳۳ نفر با مراجعه به پست‌های ایمنی و سلامت از خدمات سفر بهره‌مند شده‌اند که در این راستا تعداد ۳ هزار و ۶۹۳ نسخه بروشور آموزشی و تعداد ۱۰ هزار و ۷۷۶ نقشه راهنما بین مسافران توزیع‌شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اردکان تأکید کرد: در این مدت تعداد ۱۶۵ نفر با پیوستن به کمپین ملی نه به تصادفات از این طرح خلاقانه استقبال کردند و ۲۷ کودک هم از فضای دوستدار کودک هلال‌احمر استفاده کرده‌اند.همچنین طی این مدت به ۱۸ مسافر خدمات سنجش سلامت ارائه‌شده است.

این مسئول تصریح کرد: در طرح ملی امداد و نجات نوروزی نیز تا پایان روز پنجم فروردین‌ماه سه مورد حادثه از سوی نجات گران هلال‌احمر اردکان پوشش داده‌ شده و ۴ نفر هم با مراجعه مستقیم به پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر خدمات موردی دریافت نموده‌اند.

کمال‌آبادی در پایان ضمن آرزوی سفری ایمن برای همه مسافران از رانندگان خودرو‌ها خواست برای حفظ جان خود و دیگر سرنشینان، قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ی

خدمات رسانی جمعیت هلال احمر شهرستان اردکان به مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار