نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه ملی در ترویج باروهای دینی و تقویت ارزشهای اعتقادی در جامعه تاثیر بسزایی دارد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ آیت الله اسلامی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در جمع مدیر کل و معاونان صدا وسیمای مرکز قزوین افزود: امروز دشمن با تمام توان وارد میدان شده است تا اعتقادات جوانان را از بین ببرد که صدا وسیما می تواند با رویکرد فرهنگی و دینی این توطئه‌ها را خنثی کند .

آیت الله اسلامی در ادامه کارکنان صدا وسیما را افراد فرهیخته جامعه برشمرد و خواستار بیان حقایق هستی و نهادینه کردن فرهنگی دینی در جامعه شد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین هم در این دیدار گفت: هم اکنون ۱۷۰ شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان برای از بین بردن اعتقادات و باور‌های ملت ایران فعالیت می‌کنند که باید با ساخت برنامه‌های مناسب دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را به نسل سوم منتقل کرد.

معصومی فر در ادامه به تحرکات دشمنان نظام جمهوری در فضای مجازی به ویژه در تلگرام اشاره کرد و گفت: حذف این پیام رسان کار غلط و اشتباهی است و باید جایگزین مناسبی برای این پیام رسان ایجاد کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه گفت: اگر نتوان شبکه‌های مجازی را جایگزین پیام رسان داخلی کرد بازتاب منفی و نارضایتی مردم را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدار مدیرکل صدا و سیمای قزوین با آیت الله اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار