نمایندگان مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای مشترک، ضمن اعلام حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی فردا دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن بیانیه بدین شرح است:

‍ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

جشن سی و نهمین دهه فجر انقلاب اسلامی در حالی گرامی داشته می‌شود که پایمردی مردم بزرگ و شریف ایران اسلامی در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها را شاهد بوده ایم، مردمی که قدر داشته‌های خود را از استقلال، عزت، آزادی و حکومت مردم سالاری دینی می‌دانند و با اقتدار، در مقابل همه زیاده خواهی‌ها مقاومت نموده و پای انقلاب بزرگ خود ایستاده اند و از آن محافظت می‌کنند.

در آستانه چهلمین سال ورود به انقلاب اسلامی خاضعانه به مسئولین محترم عرض میکنیم رسیدگی به امور مردم از اهم وظایف است و ملت بزرگ ما سزاوار خدمت بیشتر می‌باشند امیدواریم که خدمات صادقانه به مردم بیشتر گردد.

فردا، ٢٢ بهمن_ماه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید پیمان با امام راحل و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی سراسری به عنوان نماد همدلی و انسجام همراه با ملت فهیم، غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار به رخ جهانیان خواهیم کشید.

علی اسلامی، مجید تلخابی
نمایندگان مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام/

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار