در دهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر چندین طرح در نقاط مختلف استان قزوین به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ استاندار قزوین ابتدا با سفر به محمود آباد نمونه، پاسگاه پلیس راهور این شهر را با ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح کرد.

در ادامه ۲ طرح خدماتی و عمرانی شامل یک درمانگاه شبانه روزی با ۴۵ میلیارد ریال و مرحله نخست خیابان امام رضا (ع) شهر اقبالیه با ۲۱ میلیارد ریال هزینه با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

استاندار همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم خیابان امام رضا (ع) این شهر را به طول ۷۵۰ متر و پیش بینی ۱۵ میلیارد ریال اعتبار به زمین زد.

استاندار در جمع اهالی شهر محمود اباد نمونه برای رفع مشکل اوقافی بودن برخی از اراضی این شهر و در جمع مردم شهر اقبالیه برای رفع مشکل آب شرب این شهر قول پیگیری داد.

امروز همچنین یک پروژه آبیاری نوین به مساحت ۱۰ و نیم هکتار با ۵۳۹ میلیارد ریال اعتبار در قدیم آباد افتتاح شد.

چند طرح عمرانی و خدماتی هم در روستا‌های پیریوسفیان، کوچار، شترک و حصارخروان شهرستان البرزبه بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل پروژه سنگفرش، زیرسازی و اسفالت، جدول گذاری معابر و ساخت و نصب سطل مکانیزه زباله، باند کند رو و نصب دو دستگاه سیستم انرژی خورشیدی برای دو واحد مسکونی تحت پوشش کمیته امداد با یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان هزینه است.

در شهر بوئین زهرا هم طرح توسعه بخش دیالیز بیمارستان امیرالمومنین این شهر افتتاح شد.

با افتتاح این طرح که با ۴ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان به بهر برداری رسید تعداد تخت دیالیز از ۴ به ۹ تخت افزایش یافت.

زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری معابر روستای عشرت‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح‌های بود که امروز در شهرستان بوئین زهرا افتتاح شد.

۸ طرح عمران روستائی هم با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار در بخش بشاریات شهرستان ابیک به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل آسفالت و بهسازی راه روستا‌های رضی اباد، نودوز، قزانچال، هلال اباد، شهرستان و باقرآباد ترک، افتتاح مدرسه خیر ساز روستای شهرستان، گازرسانی به روستای ابراهیم اباد کوهپیایه و سالن ورزشی چند منظوره شهدای صمغ اباد بخش مرکزی ابیک بود.

در تاکستان هم یادمان شهدای فرهنگی و دانش آموز پرده برداری شد، افتتاح مرکز مشاوره دانش آموزی، کتابخانه دو دبیرستان و بازارچه توانمندی بانوان مشاغل خانگی هم از دیگر طرح‌ها بود.

انتهای پیام/

افتتاح طرحها در نهمین روز از دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.