معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: آسمان استان تا سه شنبه هفته آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد شد و امروز احتمال بارش تگرگ در نواحی مستعد وجود دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اشجعی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: طبق نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز هوای استان ابری تا نیمه ابری همراه با بارش باران و در نواحی مستعد بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: امروز به تدریج از میزان ابر‌ها در استان کاسته شده و دما به تدریج کاهش می‌یابد و در برخی مواقع همراه با مه و غبار است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: هوای استان از روز پنجشنبه تا سه شنبه هفته آینده صاف تا قسمتی ابری و در برخی نواحی همراه با مه و غبار خواهد شد.

اشجعی ادامه داد: از امروز تا روز شنبه هفته آینده باد ملایم گاهی نسبتا شدید و از روز یکشنبه تا سه شنبه باد ملایم تا متوسط در استان می‌وزد.

وی گفت: دمای کنونی تبریز ۹ درجه بالای صفر است و بناب با ۱۴ درجه و کلیبر با سه درجه بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین شهر‌های استان هستند.

 

انتهای پیام/ش

دمای کنونی تبریز ۹ درجه بالای صفر

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.