مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: مدیریت بحران اردبیل برای جلوگیری از سرمازدگی باغات استان آمادگی کامل را دارد.

فرهاد عبدالعلی‌پور ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: با توجه به افت 12 تا 14 درجه‌ای دما در بیشتر مناطق استان از عموم تولیدکنندگان بخش کشاورزی  اعم از باغداران، مرغداران، زنبورداران و دامداران انتظار داریم موارد قابل توجه و لازم را مبنای کار قرار دهند.

وی با اشاره به آمادگی مدیریت بحران برای جلوگیری از سرمازدگی بیان کرد: امیدواریم هم‌استانی‌ها به اطلاعیه و‌ پیش‌آگاهی‌های هواشناسی و توصیه های فنی سازمان جهاد کشاورزی برای محافظت از کندوها، نهالهای جوان، درختان شکوفه‌دار و پوشش گلخانه‌ها و ایجاد سیستم گرمایشی در باغات و اطمینان از سالم بودن تاسیسات گرمایشی مرغداری‌ها و دامداری‌ها دقت کنند.

عبدالعلی‌پور اظهار کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت نیاز با مسئولان و کارشناسان مراکز خدمات و یا مدیریت جهاد کشاورزی محل سکونت خود مشاوره کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل افزود: تمام تلاش ما بر این است که با همکاری و مشارکت همگانی بتوانیم خطرات و آسیب‌های ناشی از آن را به حداقل رسانده و مشکلات و موانع وجود را در این زمینه به حداقل برسانیم تا در حد امکان خسارت‌های کمتری را متحمل شویم.

وی با تاکید بر توسعه آموزش‌ها در حوزه مخاطرات طبیعی و سیلاب در بین اقشار مختلف مردم تصریح کرد: در راستای اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی عمومی برای مقابله با بحران انتظار می‌رود مسئولان و به ویژه دهیاران همکاری و مشارکت لازم را داشته و مردم را نسبت به این مهم آگاه کنند.

انتهای پیام/ع

اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی عمومی برای مقابله با بحران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.