مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به مدیریت بحران اختصاص یافت تا به اندازه ۱۰ سال گذشته ما شاهد تأمین اعتبار مورد نیاز باشیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مسعود امامی یگانه ضرورت شناخت مخاطرات شهرهای مختلف استان را یادآور شد و گفت: ما در همه شهرستان‌ها مخاطرات طبیعی را شناسایی کردیم و در حال حاضر به همه این مخاطرات واقف هستیم.

وی با بیان اینکه ما سعی کردیم در شش ماهی که در مجموعه شورای هماهنگی مدیریت بحران هستیم در همه شهرستان‌ها شورای هماهنگی مدیریت بحران را فعال کنیم، ادامه داد: در گذشته فعالیت این شورا ضعیف بود؛ اما سعی کردیم با همکاری فرمانداران و سفر به همه شهرستان‌ها این شوراها را فعال کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل افزود:در شهرستانی مانند گرمی رانش یا در مشگین‌شهر سیل جزو مخاطرات اصلی است و باید برای مقابله با آن تدبیری درست بیندیشیم.

امامی‌یگانه با بیان اینکه گاه در بروز حوادث ناگواری همچون سیل ما خودمان مقصر هستیم، زیرا ساخت و سازهای بی‌رویه در بستر و حریم رودخانه انجام می‌شود، تصریح کرد: سعی‌مان بر این است تا با آگاه‌سازی افراد جامعه اجازه ندهیم برخی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها هموطنانمان را مورد تهدید قرار دهد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۲، ۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار به حوزه مدیریت بحران استان اردبیل اختصاص یافته بود که این رقم در سال ۹۳ به بیش از ۱۰ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان در قالب ۸۳ پروژه ارتقا یافته است، افزود: در سال ۹۳ و به دنبال سفر رئیس جمهور ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیز به صورت ویژه به استان اختصاص یافت که با ۱۰ میلیارد اعتبار ردیف سالانه در مجموع در سال ۹۳ ، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به مدیریت بحران اختصاص یافت تا به اندازه ۱۰ سال گذشته ما شاهد تأمین اعتبار مورد نیاز باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.