مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از پذیرش بیش از ۱۱۴ هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان استان در ایام نوروز ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ابراهیم محمدی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت:در نوروز امسال، شهرستان‌های ارومیه، مهاباد، خوی، ماکو، سردشت و پیرانشهر بیشترین تعداد میهمانان فرهنگی را به خود اختصاص دادند.

وی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان استان با ۸۲۶ کلاس مجهز در نوروز امسال پذیرای فرهنگیان شد و همه کلاس‌های نوع 'ج' در راستای تکریم فرهنگیان از فهرست ستاد اسکان حذف شده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: فرش، پتو، تختخواب، تشک و متکا، یخچال، بخاری و کولر از جمله تجهیزات موجود در کلاس‌های تجهیز شده در آذربایجان غربی بوده است.

گفتنی است در نوروز سال گذشته ۹ هزار و ۲۸۶ خانواده در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند که شامل ۳۳ هزار و ۴۳۱ نفر بودند.

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در آذربایجان غربی از ۲۸ اسفند سال جاری تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ نسبت به پذیرش این قشر و خانواده‌های آنان اقدام کرد.

آذربایجان غربی دارای بیش از ۱۵۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی است که سالانه بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز از این آثار بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/ن.م

 ۱۱۴ هزار نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی پذیرش شدند

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.