فرماندار میاندوآب گفت: چنانچه مجموعه دست اندرکار تعلیم و تربیت در مدارس، شهروندان خوبی تربیت کنند جامعه با پیشرفت‎های قابل توجهی مواجه خواهد شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛  امیری فرماندار میاندوآب در همایش گرامیداشت هفته امور تربیتی  با اشاره به اهمیت امور تربیتی در آموزش و پرورش، اظهار کرد: مربیان پرورشی به عنوان الگو برای دانش آموزان هستند وچنانچه مجموعه دست اندرکار تعلیم و تربیت در مدارس شهروندان خوبی تربیت کنند جامعه با پیشرفت‎های قابل توجهی مواجه خواهد شد.

وی در ادامه به فرارسیدن هفته زن و سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره و تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی جاودانه برای بانوان ایران اسلامی هستند و بانوان باید سبک زندگی ایشان را در زندگی خود به کار گیرند.

فرماندار میاندوآب هم چنین با بیان اینکه برخی با هدف زیر سوال بردن انقلاب اسلامی  و بایگانی کردن ارزش های نظام، اعلام بر افتتاح نشدن پروژه های مختلف در ایام دهه فجر می کنند، اظهار کرد: اینجانب و تمام مسئولان ادارات حاضر در مراسمات  شاهد هستیم که در  ایام دهه فجر هر روز چندین پروژه  در میاندوآب افتتاح یا کلنگ زنی شد.

وی گفت: چنانچه خود را سرباز انقلاب می دانیم بایستی اتحاد خود را حفظ کرده  و  نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

 امیری ادامه داد: ما موظف هستیم به دور از حواشی در پی ایجاد وحدت باشیم، کسانی که در پی دلسرد کردن مسئولان و زحمت کشان نظام هستند بدانند در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند.

فرماندار میاندوآب با اشاره به اینکه تمام مسئولان این شهرستان  پیرو خط رهبری و ولایت فقیه هستند  ،گفت:کسانی که اختلاف افکنی می کنند شیطان در آنها نفوذ کرده است.

امیری همچنین با بیان اینکه سال آینده روستای بدون گاز در میاندوآب نخواهیم داشت و برنامه های زیادی نیز اجرا می شود، گفت: دولت برنامه های مختلفی را در دست اجرا دارد که گازرسانی به روستاهای این شهرستان هم از جمله این برنامه هاست.

انتهای پیام/م

نقش موثر امور تربیتی در شکوفایی دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.