رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهراز ثبت تردد ۵۳۶ هزار و ۵۳۰ دستگاه خودرو در جاده اهر – هریس - تبریز خبرداد.

 قاسم قمری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ گفت: ۵۳۶ هزار و ۵۳۰ دستگاه خودرو از جمله سواری، وانت، کامیونت، مینی‌بوس، کامیون دو محور، اتوبوس و کامیون در جاده اهر – هریس - تبریز تردد کردند.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر گفت: طبق روال همیشگی جاده اهر – هریس – تبریز به لحاظ قرار گرفتن در شاهراه منطقه ارسباران پرترددترین محور شهرستان اهر به‌حساب می‌آید که از ۲۵ اسفندماه سال ۹۶ تا پایان تعطیلات نوروزی، میزان تردد خودرو‌ها در تعطیلات نوروزی امسال در جاده اهر – هریس – تبریز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۱ درصدی دارد یعنی ۵۳۶ هزار و ۵۳۰ دستگاه خودرو در این جاده تردد کرده است.

وی افزود: از مجموع تردد‌های انجام‌شده در جاده اهر – هریس – تبریز، بیش از ۲۰ هزار و ۹۷۵ مورد تخطی از سرعت مجاز ثبت‌شده است که متأسفانه خودرو‌های سواری و وانت‌بار‌ها در این محور بیشترین تخلف و تخطی از سرعت مجاز را داشته‌اند.

قمری گفت: در همین مدت ۲۲۷ هزار و ۵۶۱ دستگاه خودرو در جاده اهر – مشگین شهر،۱۲۷ هزار و ۶۳۳ دستگاه خودرو در جاده اهر – کلیبر و ۵۳ هزار و ۵۵۸ دستگاه خودرو در جاده اهر – هوراند تردد کرده است.

 

انتهای پیام/ش

افزایش 11 درصدی تردد خودرو در جاده اهر -هریس

برچسب ها: ترافیک ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار