دادستان عمومی و انقلاب مراغه،گفت:امسال 31 نفر در تصادفات جاده مراغه - هشترود جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دلداریدادستان عمومی و انقلاب مراغه گفت : اگر مسیر جایگزین وجود داشت این جاده باید مسدود می شد چرا که در533 تصادف روی داده در این مسیر 434 نفر مجروح شده اند که آمار بالایی است.

وی خاطرنشان کرد : در محور مراغه - هشترود 9 نقطه حادثه ساز شناسایی شده که از لحاظ موقعیت هندسی نیاز به اصلاح و بازسازی دارند.


دادستان مراغه ادامه داد : کم عرض بودن مسیر و تردد روزانه هزاران خودرو ، آن را به محوری حادثه ساز و خطرآفرین تبدیل کرده است .


وی افزود : این مسیر از نظر علایم راهنمایی ، خط کشی و شانه خاکی مشکلات زیادی دارد که اصلاح آن باید در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار بگیرد .


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مراغه هم گفت : برای اجرای روکش آسفالت این مسیر 80 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته ولی نبود پیمانکار ، اجرای آن را به تاخیر انداخته است .


شریفی افزود : برای اجرای روکش آسفالت این مسیر در طول سال 3 مورد مناقصه برگزار شده ولی پیمانکاری در این مناقصه شرکت نکرده است .


جاده مراغه – هشترود ، به طول 95 کیلومتر از مسیر های اصلی تردد به استانهای آذربایجان شرقی ، غربی و شمال کردستان در شمال غرب کشور است.

 

انتهای پیام/

 

تردد مرگ در جاده مراغه - هشترود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.