امروز سامانه بارشی در شمال غرب،سواحل غربی خزر و مناطقی از جنوب غرب،دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز غربی فعال است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه ها و مدل‌های هواشناسی امروز سامانه بارشی در شمال غرب، سواحل غربی خزر و مناطقی از جنوب غرب،دامنه های زاگرس مرکزی و البرز غربی فعال است و به‌تدریج بعدازظهر بخش هایی از غرب، البرز مرکزی و شرقی،سواحل شرقی خزر و مناطقی از شمال شرق را در بر می‌گیرد و سبب رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد.

بعدازظهر امروز  دربخش هایی از دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور وزش باد شدید پیش بینی می شود که احتمال خیزش گرد و خاک در برخی مناطق مذکور وجود دارد.

همچنین با شمالی شدن جریان ها کاهش 8 تا 10 درجه دما در استان های ساحلی دریای خزر پیش بینی می شود و دریای خزر مواج خواهد شد.
روز پنج شنبه در جنوب غرب، دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس،جنوب بخش هایی از مرکز، البرز مرکزی و شرقی،سواحل مرکزی و شرقی خزر،شمال شرق و بخش هایی از شرق کشور رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.
 
در برخی مناطق شمال شرق و شرق کشور نیز باد و گرد و خاک و کاهش دید افق دور از انتظار نیست و در این روز شدت بارش ها در کهگیلویه و بویر احمد،غرب کرمان،مناطقی از لرستان و مرکزی جنوب غرب اصفهان خواهد بود و کاهش دما حدود 6 تا 8 درجه در برخی مناطق شمال شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.

 
//
 
انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور در 15 فروردین

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار