فرمانده انتظامی مازندران از افزایش ۴۱ درصدی کشفیات سرقت در ایام تعطیلات نوروز ۹۷ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران  گفت: با اجرای طرح‌های نوروزی در حوزه‌های انتظامی ۴۱ درصدی کشفیات سرقت، ۵۵ درصدی کشفیات جرائم رایانه‌ای و ۴ برابری کشفیات موادمخدر در استان، نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

وی از اقامت شبانه قریب به ۱۴ میلیون گردشگر و مسافر در استان خبر داد و افزود: از ابتدای شروع سفر‌های نوروزی تا پایان اجرای طرح بیش از ۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تردد در سطح استان به ثبت رسیده است که ۷ و ۷ دهم تردد کل کشور است.

سردارمیرفیضی از افزایش ۲۸ درصدی تردد‌ها در استان خبر داد گفت:با توجه به افزایش حجم تردد در استان ۲۹ نفر از مسافران و هموطنان جان خود را در حوادث جاده‌ای از دست دادند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: ۸۰ درصد این حوادث به علت واژگونی خودرو‌ها ناشی از خواب آلودگی و خستگی، سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه عنوان شده است.

سردارمیرفیضی از افزایش ۲۱ درصدی تماس‌های مردمی با دفتر نظارت همگانی پلیس (۱۹۷) در ایام تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: ۶۶ درصد تماس‌ها با سامانه ۱۹۷ مربوط به قدردانی عملکرد نیروی انتظامی در تعطیلات نوروز بوده است.

وی، توجه به اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در راستای آگاهسازی، اطلاع رسانی و ارتقاء احساس امنیت در جامعه، راه اندازی ایستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پلیس در سطح شهرها، اجرای تئاتر درمانی در سواحل، تفرجگاه‌ها و همکاری با سازمان‌های مردم نهاد را از جمله فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی پلیس در این ایام برشمرد.

انتهای پیام /ر

افزایش کشفیات سرقت در ایام نوروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار