نیما عالمیان جایگزین ورزشکار هندی در رقابت‌های تنیس روی میز آسیا شد، اما این بازیکن شانس کمی برای حضور در این رویداد دارد.

نیما عالمیان جایگزین ورزشکار هندی در رقابت های کاپ آسیا / احتمال کم حضور نیما در مسابقاتبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تنیس روی میز کاپ آسیا از چند روز دیگر آغاز می‌شود و قرار است نوشاد عالمیان به همراه ندا شهسواری و جمیل لطف الله نسب راهی این مسابقات شوند این مسابقات هر ساله با دعوت فدراسیون تنیس روی میز آسیا از ۱۶ بازیکن برتر قاره کهن برگزار می‌شود که میزبانی این دوره آن بر عهده ژاپنی‌ها است.

اتفاق جالب، اما در این دوره از رقابت‌ها انصراف بازیکن هندی در فاصله کم باقی مانده به این مسابقات است که باعث شد نیما عالمیان جایگزین او شود. با این حال شانس نیما عالمیان برای حضور در این رقابت‌ها کم است. محمد رضا میر الماسی مدیر تیم‌های ملی در همین خصوص بیان داشت: اقدامات لازم برای دریافت روادید انجام شده است و امیدواریم تا این روادید هر چه زودتر صادر شود، زیرا قرار است ورزشکاران فردا «چهارشنبه» راهی ژاپن شوند.

نیما عالمیان که به تازگی در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت کرده بود این روز‌ها در کنار تیم ملی تمرین می‌کند و در صورت صدور ویزا شانس حضور در این رقابت‌ها را دارد.

انتهای پیام/

احتمال حضور نیما عالمیان در مسابقات کاپ آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.