ئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان یزد گفت: از جمله برنامه‌های هیئت ورزشی در سال ۹۷ نظارت و بازرسی از اماکن آبی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان یزد گفت: از جمله برنامه‌های این هیئت ورزشی در سال ۹۷ نظارت و بازرسی از اماکن آبی است.

 محمدرضا محمدی‌نیا شرکت در مسابقات نجات و غریق کشوری، اعزام ناجیان واجدالشرایط برای کلاس‌های مدرسی نجات‌غریق آقایان و بانوان در تهران را از دیگر برنامه‌های این هیت در سال جدید است.

وی افزود: برگزاری کلاس‌های بازآموزی و آمادگی ناجیان بانو و آقا، همایش ناجیان بانو و آقا در اواخر اردیبهشت‌ماه، نجات‌غریق درجه ۲ بانوان و آقایان، ارتقاء نجات‌غریق درجه‌یک و دو در بخش آقایان و بانوان، از برنامه‌های این هیئت ورزشی در سال ۹۷ می‌باشد.

وی شرکت در مسابقات نجات و غریق کشوری، اعزام ناجیان واجدالشرایط برای کلاس‌های مدرسی نجات‌غریق آقایان و بانوان در تهران را از دیگر برنامه‌های این هیت در سال جدید اعلام کرد.

رئیس هیئت نجات‌غریق و غواصی استان یزد نظارت و بازرسی از اماکن آبی در طول سال را یکی از برنامه‌های اساسی این هیئت ورزشی در سال ۹۷ دانست و گفت: نتیجه این نظارت و بازرسی‌ها به ادارات ورزش هر شهرستان و به اداره کل ورزش و جوانان استان یزد خواهد رسید.

انتهای پیام/ ی

 اماکن آبی یزد در طول سال نظارت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار