مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، با اشاره به اختصاص ۲ هزار و ۸۹۳ کلاس درس برای اسکان گردشگران گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۱۶۶ هزار نفر گردشگر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتند.

در نوروز ۱۶۶ هزار نفر گردشگر در مدارس استان بوشهر اسکان یافتندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به اینکه طرح اسکان گردشگران در مدارس استان بوشهر از ۲۸ اسفند اجرا شد اظهار داشت: برای این مهم ۲ هزار و ۸۹۳ کلاس درس در ۳۵۸ آموزشگاه به امکانات رفاهی مجهز شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۶۶ هزار فرهنگی در مدارس اسکان یافتند خاطر نشان کرد: از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین ۱۶۶ هزار و ۶۳۳ گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب ۴۶ هزار و ۲۸۷ خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

کرمی با بیان اینکه ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان از ۱۵۳ هزار و ۶۷۴ نفر فرهنگی در قالب ۴۲ هزار و ۶۸۷ خانوار میزبانی کردند گفت: حدود ۸ درصد گردشگران اسکان یافته در مدارس، غیر فرهنگی ثبت شده به‌گونه‌ای که از ۱۶۶ هزار و ۶۳۳ نفرگردشگر اسکان یافته در مدارس استان بوشهر ۱۲ هزار و ۹۵۹ نفر غیر فرهنگی بوده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد:بر این اساس، آمار اسکان نوروزی در مدارس استان بوشهر به ۴۱۶ هزار و ۵۳۸ نفرروز می‌رسد.

وی با بیان اینکه ششم فروردین بیشترین میزبانی از گردشگران در مدارس ثبت شده است خاطر نشان کرد: در این روز از ۴۵ هزار و ۳۵۸ نفر در قالب ۱۸ هزار و ۱۴۳ خانوار در مدارس استان پذیرایی شد.

کرمی، شهرستان گناوه با میزبانی از ۵۰ هزار و ۶۲۷ نفر در قالب ۱۴ هزار ۶۲ خانوار را بیشترین اسکان گردشگردر مدارس دانست و تصریح کرد: شهرستان بوشهر با ۴۶ هزار و ۱۲ نفر در قالب ۱۲ هزار و ۷۸۱ خانوار رتبه بعدی در اسکان در مدارس داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۷۹۷ نفر در قالب ۶ هزار و ۳۳۳ خانوار در مدارس دیلم اسکان یافتند افزود: شهرستان کنگان با ۱۱ هزار و ۲۰۷ نفر در قالب ۳ هزار و ۵۸۶ خانوار، شهرستان عسلویه با ۸ هزار و ۵۳ نفر در قالب ۲ هزار ۲۱۰ خانوار و منطقه دلوار با ۷ هزار و ۳۴۶ نفر در قالب ۲ هزار و ۴۱ خانوار در مرتبه‌های بعدی از نظر تعداد گردشگر در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان ثبت شده است.

وی با اشاره آمار به دست آمده در ستاد اسکان فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بیشترین حضور گردشگران در ۶ شهرستان و منطقه ساحلی ثبت شده و آموزش و پرورش استان با وجود در نظر گرفتن کلاس‌های لازم در مناطق ساحلی با تکمیل کلاس‌ها روبه‌رو بود و به‌ناچار محوطه‌های مدارس برای اسکان در اختیار مسافران قرار داده شد.

انتهای پیام/ م

۱۶۶ هزار گردشگر در مدارس استان اسکان یافتند

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.