مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار مهم پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری دو دیدار مهم در تورین و سویا پیگیری می شود. تیم های فوتبال بایرن مونیخ و سویا از ساعت 23 و 15 دقیقه در سویا به مصاف یکدیگر می روند و تیم های رئال مادرید و یوونتوس هم هم زمان با این بازی در تورین به رقابت می پردازند.

یوونتوس – رئال مادرید / آلگری و بوفون درر اندیشه انتقام از رئال

تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر در مرحله حذفی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با یکی از نمایندگان اسپانیا  رو به رو شد. آن ها فصل گذشته هم در مرحله یک چهارم نهایی با تیم بارسلونا رو به رو شده بودند و در 3 سال گذشته با تیم هایی چون رئال مادرید ، بارسلونا ، اتلتیکو مادرید و سویا هم رقابت کرده اند و هیچ گاه نتوانسته اند در یک سال مقابل تمام تیم های اسپانیایی به برتری صد در صد دست یابند.

آخرین تقابل دو تیم به فینال سال گذشته باز می گردد. در حالی که یوونتوسی ها توانسته بودند با حذف تیم بارسلونا و موناکو عملکرد خوبی به نمایش بگذارند و با اقتدار به فینال برسند نتوانستند در فینال موفق باشند و با انجام یک بازی ضعیف مقابل رئال مادرید شکست خوردند تا رویای رسیدن به قهرمانی اروپا 22 ساله شود با این حال آن ها هیچ گاه در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال حذف نشده اند و همین مسئله می تواند آن ها را امیدوار کند.

تیم های یوونتوس و رئال مادرید در 6 تقابل گذشته خود هر کدام به 2 برد، 2 باخت و 2 تساوی دست یافته اند و این آمار نشان دهنده آن است که بازی دو تیم همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است. نکته مهم اما در بازی امشب وضعیت دو تیم است.

////////جدال بایرن و سویا در اسپانیا / بانوی پیر به دنبال انتقام از شاگردان زیدان

لشکر غایبان یوونتوس مقابل رئال مادرید

بانوی پیر اگرچه شروع خوبی را در رقابت های این فصل نداشت اما رفته رفته به فرم سابق خود بازگشت و هم اکنون توانسته است با اقتدار در صدر جدول رقابت های سری آ حضور داشته باشد و فینالیست رقابت های جام حذفی ایتالیا هم باشد. بدون شک بزرگترین خواسته هواداران این تیم و مدیران یوونتوس تحقق رویای قهرمانی اروپا پس از 22 سال است و همین باعث می شود یوونتوس با تمام توان به میدان بیاید. البته پیانیچ و بن عطیه غایبان بزرگ یوونتوس در این بازی هستند که به دلیل 3 اخطاره شدن مقابل تاتنهام نمی توانند به میدان روند همچنین احتمال غیبت بازیکنانی چون مانژوکیچ ، الکس ساندرو ، برنادسکی و کیه لینی هم در بازی امشب وجود دارد.

وضعیت کهکشانی ها

تیم فوتبال رئال مادرید اما وضعیت متفاوتی نسبت به یوونتوس دارد. آن ها این روز ها شرایط خوبی ندارند و با 13 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدرنشین شانس کمی برای کسب لالیگا دارند. کهکشانی ها شانس رسیدن به جام حذفی را هم از دست دادند و به دنبال آن هستند تا تنها جام باقی مانده امسال را کسب کنند. رئالی ها در لیگ قهرمانان اروپا بر خلاف دیگر رقابت ها نمایش خوبی داشتند و توانستند در مرحله قبل تیم پر ستاره پاری سن ژرمن را حذف کنند و همین مسئله باعث می شود که انتظار ها از این تیم بالا باشد.

تقابل غول های اروپا در سویا / بایرن به دنبال رکورد شکنی

////////جدال بایرن و سویا در اسپانیا / بانوی پیر به دنبال انتقام از شاگردان زیدان

تیم های فوتبال بایرن مونیخ و سویا امشب دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در اسپانیا برگزار می کنند. بایرن مونیخ در حالی امشب به مصاف سویا می رود که این روز ها در یکی از بهترین فرم های خود قرار دارد و توانسته است تا حد زیادی  قهرمانی خود در رقابت های بوندس لیگا را مسجل کند آنها همچنین توانستند در آخرین دیدار خود مقابل دورتموند با نتیجه پر گل 6 – 0 پیروز شوند تا از فرم خوبی برخوردار باشند.  سویا که لقب پر افتخار ترین تیم لیگ اروپا را یدک می کشد در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم نمایش خوبی داشته است و توانسته نتایج درخشانی کسب کند. آن ها اگرچه در مرحله مقدماتی به عنوان تیم دوم صعود را تجربه کردند اما توانستند با اقتدار منچستر یونایتد را شکست داده و نشان دهند از شرایط خوبی برخوردارند. این روز ها بازی های خوبی را در لالیگا به نمایش می گذارند و در آخرین بازی خود مقابل بارسلونا توانستند این تیم را به دردسر بیاندازند. تیم فوتبال سویا در این بازی بانگا و لایون را در اختیار ندارند و نویر و کومان هم غایبان بایرن هستند. نکته جالب اما در بازی امشب آن است که در صورت پیروزی بایرن مونیخ مقابل سویا ، باواریایی ها نخستین تیم آلمانی خواهند بود که توانسته در چند سال گذشته سویا را شکست دهد.

انتهای پیام /

پیش بازی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار