اتحادیه فوتبال اروپا، تغییرات تازه‌ای را که از فصل آینده در مسابقات لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اعمال خواهد شد را اعلام کرد.

تغییرات در برگزاری مسابقات اروپاییبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اتحادیه فوتبال اروپا در جلسه کمیته اجرایی خود در ماه فوریه گفته بود، تصمیم دارد از فصل ۲۰۱۹-۲۰۱۸ تغییراتی را در مسابقات لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اعمال کند، امروز این نهاد تصمیم گیر جزئیات این تغییرات را تایید و اعلام کرد.

این تغییرات که لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد، به شرح زیر است:

براساس سیستم جدید صعود تیم‌ها برای فصل آینده، چهار تیم اول چهار لیگ برتر اروپا به طور مستقیم راهی مرحله گروهی می‌شوند.
در بازی‌هایی که به وقت‌های اضافه کشیده می‌شوند، تعویض چهارم مجاز خواهد بود.
برای بازی‌های فینال لیگ قهرمانان اروپا، فینال لیگ اروپا و سوپرکاپ اروپا، تیم‌ها می‌توانند اسامی ۲۳ بازیکن را معرفی کنند. (در الی که برای سایر بازی‌ها لیست‌های ۱۸ نفره ارائه می‌شود.) این بدان معنی است که تیم‌ها ۱۲ بازیکن تعویضی روی نیمکت خواهند داشت، که این امر در سری آ. در حال اجرا است.
همچنین زمان برگزاری برخی از بازی‌ها به شرح زیر تغییر می‌کند.
تمامی بازی‌های مرحله پلی آف، مرحله گروهی، یک هشتم نهایی، یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال، یک ربع زودتر و به جای ساعت ۱۹:۴۵ به وقت انگلیس، راس ساعت ۲۰ آغاز خواهد شد.
اما در تمام بازی‌های مرحله گروهی، دو بازی از روز‌های سه شنبه و دو بازی از روز‌های چهارشنبه ساعت ۱۷:۵۵ به وقت محلی آغاز خواهد شد.
انتهای پیام/

یوفا تغییرات در برگزاری مسابقات لیگ اروپا و لیگ قهرمانان را اعلام کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار